Esra3428 Pnr_leo Biz Kraft Leon kullanıyoruz. Modeli ve kullanışı güzel ama minderleri çok terletiyor pamuklu battaniye koymadan kullanmıyorum.
Pnr_leo Durui Fiyatının haricinde(belki alınabilirdi) ondan vazgeçişimizin sebebi ağır olması canım. Senin içine sindiyse ne güzel zaten çok başarılı bir ürün
Zeynepsk1 Pnr_leo joie pact kesinlikle öneririm. Baston tipli çookk hafif yer kaplamıyor, üzerine puset de takılıyor. Şuan da kullanıyoruz çok memnunum. Bende tavsiye üzerine almıştım.
Gecesmom Pnr_leo grubunun en hafifi diye biliyorum. Gündüz oğlumla gezerken kaç defa bagajdan alıp kurup tekrar kapatıyorum kimbilir 😀 ben zayıf biriyim zorlanmıyorum internetten videosunu izleyebilirsiniz
biryavuzkusu Beyzaaa joie chrome çok ağır mı acaba 11 kg gibi bişey yazıyodu sanırım tek başına taşınırmı
Beyzaaa biryavuzkusu yok canım ağır değil kullanımı cok rahat valla ben evde bile gezdiriyoö benim bebe durmayınca😂😂
tuzvelimon Annelerinannesi mamas papas urbo2 kullanıyorum gri rengi görseller kadar açık bir gri değil ve sürekli kullanıyoruz evde gündüz onda yatırıyorum. Çok sağlam ve kaliteli. yumuşacık tekelerleri tek elle bile kolay kullanılıyor küçük oluyor. Hem ön hem arka kullanılıyor. İyi ki dediğim şeylerden biri 👌🏻
Selinto Pnr_leo mima xari almayın çok ağır maalesef stokkelerde öyleymiş bu ikisi dışında düşünün diye tavsiyede bulunayım😊