Annelerinannesi Ben mamas papas almayı düşünüyorum ama stokke de çok güzel. Birini Kullanan var mı Acaba ?
Pnr_leo Annelerinannesi Stokke bir kadında gördüm sordum , araba bagajında çok yer kaplıyor ama memnunum demişti.
tuzvelimon Annelerinannesi mamas papas urbo2 kullanıyorum gri rengi görseller kadar açık bir gri değil ve sürekli kullanıyoruz evde gündüz onda yatırıyorum. Çok sağlam ve kaliteli. yumuşacık tekelerleri tek elle bile kolay kullanılıyor küçük oluyor. Hem ön hem arka kullanılıyor. İyi ki dediğim şeylerden biri 👌🏻
Pnr_leo asocialmom Bugün e bebekte çok kaliteli değil filan diye muhabbeti geçti, oradaki ürün tanıtan da onun yerine diğerlerini öneririm dedi o yüzden canım
Mlsyldz Pnr_leo kesinlkle ınglesina trilogy bebek arabasıni tavsiye ederm htta dha bugn disardaydk yürüyen merdivndn cikicktk puseti çıkarttık tek eliylede bebek arabasni kapatti koctasa grdk oğlunu kucağıma alıp tek elimlede bebek arabasini sürdüm 😎 aldigmz en mantıklı şey bu bebek arabası dedi 😁 bnde ben kötü bisey aldirrmiyim sana dedm 😁
Mry Pnr_leo prego çift yönlü bebek arabası tek sıkıntı katlandığında biraz yer kaplıyor çok hafif geniş
Gecesmom Pnr_leo kesinlikle mamas papas ocarro travel sistem 👍🏼 Fiyatına değdi dediğim tek şey belkide. Hatta bugün eşim dediki iyiki bunu almışız bu kadar seyahat, aç kapa, gezdir başka araba dayanmazdı dedi 🤦🏼♀️😊