Pnr_leo Kızlar çok araştırdık ama karar vermekte zorlanıyoruz. Hafif, katlanabilen ,en önemlisi de bebek için zararsız önerebileceğiniz memnun olduğunuz bir marka varsa paylaşır mısınız? Sizler ne aldınız?
KuzeyinAnnesii Pnr_leo bebeğin 6 aydan küçükse doona lar var uygun onlardan öneririm 6 aydan sonrada bence baston araba alırsın ikiside uygun maliyetli Ama biz lorelli aurora grey kullanıyorum memnunum ama senin dediğin gibi hafif bir araba değil kendi aracımız büyük olduğundan olay kullanıyoruz ama olmasaydı bu dediğim gibi yapardım
Mericavcilar Pnr_leo pusetinin ayak ucunun kalkık olmamasına dikkat et muhakkak yani C şeklinde puset olmasın içine çok gömük olmasın ben bilmediğim için dünya kadar para verip böyle aldım pişman oldum . Maxi cossi pişerler baya iyi. Hafif araba olarakta iglesinia keskinlikle
Egeninannesii Pnr_leo biz casual vista trona aldık puset çıkıp ana kucağı takılıyor.Baston travel araba önümüz kış zaten çok cikmayiz o yüzden bunu tercih ettik.
Beyzaaa Pnr_leo joile Chrome bebek arabası muhteşem birşey yeni doğan baston tarzda hafif ve kolay katlanıyor 1250 lira gibi fiyata aldık düşmüş de olabilir şiddetle tavsiye ediyorum
Zeydor Mericavcilar biz joie kullanıyoruz cok guzel ozellıkle puset takip cıkabılmesı ve bana donuk kullanıyor olabılmesı
biryavuzkusu Beyzaaa joie chrome çok ağır mı acaba 11 kg gibi bişey yazıyodu sanırım tek başına taşınırmı
KuzeyinAnnesii Beyzaaa ay geçen netde gördüm başka markası mıydı 250 300 dü hatta keşke böyle yapsaydım dedim Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba 😂😂😂 Kusura bakma canım ya eminmiş gibi konuşdum ama inanki gördüğüme eminim aslında 😂
Princesmotherr Pnr_leo benim oglum premature dogdu.o yuzden iyi karar vermek zorundaydik 've baby2go lx aldik.tavsiye ederim.pusetinde bebegin basinin sallanmamasi icin falan extra pedler var.yani bunu önerdiler bize.colds memnunum
Mericavcilar Zeydor benim ki Kraft travel xl kullanıyorum şasesi ağır . Puset dediğim gibi. Joie çok dayanıklı değil diye biliyorum
habibe_omerasaf Pnr_leo ben travelden hafif bebek arabasına gectim travel sistem aracımıza zor sığıyordu ve ben tek başıma taşıyamıyordum. Şu an kanz aldık inanılmaz memmunum hafif tek elle kapanıyo en önemlisi katladığında küçücük bi valiz kadar oluyo. Aynı model kraftın da var bakın isterseniz
Kvldn Pnr_leo chicco ohlala kesinlikle daha hafif araba var mı bilmiyorum ama cok memnunum Zaten çantamızı bebegin eşyaları ve elimizde bir poşet daha varsa 😭 Cok samimi söylüyorum coğu zaman çantam arabadan daha ağır oluyo
ikos58 Pnr_leo evet cok memnunum tekerleklerı cok yumusak donuyor evde kullanıyorum sureklı onun ıcınde hatta onda uyuyor 😁