Pnr_leo eşim stokke almayı çok istiyor ama kullanışlılığından emin değilim. Bende mamas papas la stokke arasında kaldım. Yönünü değiştirmek ve açıp kapatılması kolay olsun istiyorum. Ama ikisinin de yön değiştirmesi zor gibi. Koltuk kısmını tamamen çıkarıp takmak gerek sanırım. Görüntüsü orijinal olsun istiyorum. Ay bilemedim kısacası 😬🙄