cilekreceli canım ben 3. Gün kalkmıştım 5 günlüktü ayağımda sallıyordum sonra hep kendim baktım zaten ama herkesin ağrı eşiği farklı ve sezeryan yapan doktorun beceriside çok önemli fakat o sağ taraf şiş diyorsun ya o normal ben doğum yapalı 10 ay oldu sol taraf hala hafif bombe şiş zamanla düzelecektir ..morluk,kanama,iltihabi bir durum olursa şayet acilen doktor onun dışında Öanala düzelecektir 🙋🏻♀️