Gtfssdh bir sorun olmadığı sürece bu kadar ağrı olması normal değildir dedim ve arkasındayım. Zaten sizde de bir sorun olduğu için böyle olmuş 🤷🏼♀️ 14 saat sancı ve 3 epidural ardından sezaryene girdim. Ameliyatlıyım, canım yanıyor deyip yatmadım. Hareket ettikçe de daha çabuk toparlandım. Normalciler bitti, bi de sezaryen olanlar başladı sezaryeni kötülemeye. Ben anlamıyorum amaç ne. Neyse, size de geçmiş olsun, iyi günler.