cilekreceli Bela diye adlandırmanız pek doğru değil, o bela sayesinde evladınızı kucağınıza aldınız. Benim yatağa yatarken ve yataktan kalkarken ağrılarım oluyordu o da 1 haftada geçti şuan kızım 17 aylık göbekteki hissizlik dışında hiç bir şikayetim yok. Her vücut farklıdır bende 1 haftada geçti sizde 1 ayda geçebilir ama sonuçta geçecektir. Geçmiş olsun 🤲