papatya-annesi benim annem yanımdaydı her işime koştu ona rağmen ah ben ameliyatlıyım diye yatmadım. Her fırsatta kalktım yürüdüm iş yapmaya çalıştım ve toparlandım. Benim dikişim var diye yatarsan 5 ay da iyileşmezsin. Bundan önce de birkaç ameliyat oldum. İnsanların 15 gün yerimden kalkamadım dediği ameliyatı oldum, 4.gün ayaktaydım. 10.gün tek başıma 12 saatlik yol gittim. Ki benim canım çok tatlı, ağda yaptıramam ben acısına dayanamam. Sezaryen oldum diye dikip bacakları yatarsan iyileşmezsin tabi. Doktorlar boşuna demiyor bol bol yürüyün diye.