Eelif24 doktordan daha doktor olanlar da buralardaymış :) tabiki mama bağırsakları bozuyor , bunu derken full bitiriyor değil tabiki ama iyi birşey değil fakat mecburiyet veriliyor.hepsi kimyasal ne kadar organik desekte.ama hiçbir annede bunu keyfi kullanmıyor zaten.yani demem o kister kabul edin ister etmeyin mama malesef bebeklere yararı olduğu kadar zararlıda.bencede ek gıdaya başlayın ki mama ne kadar az alırsa o kadar iyi.doktorunuzdan şaşmayın bunca yılı boşuna okumuyorlar .