Eelif24 Dünya sağlık örgütü ve sağlık bakanlığı bas bas bağırıyor ilk 6 ay sadece anne sütü diye. Onun yokluğunda formül süt verilir sadece, 6. aydan sonra ek gıdaya başlanır. Bebeğin sindirim sistemi henüz hazır değildir çünkü ek gıdaya. Bebeğin daha çok küçük emmiyor mu hiç memeye döndürmeye çalışsan?