Eelif24 ya biz pek uygulayamadık o uc gun kuralını biraz kalabalık bir apartmanı aile apartmanı herkes birsey verdi eline olmaması gereken hersey oldu ıkı aylıktı cıkolata yedirdiler benden habersiz ama işk once havucla filan başlatoyolar kendim ilk once mama kullandıgımdan dolayı kabızlıgımız oldugu için havuçla başlamadım elma suyu armut sıyu yaptım kayısı verdim cam rende aldım onda yaptım hepsını sonra 4 bucuk aylıkken filan corba tattırmaya başladım tel sehriye verdim şki üç kasıklık mercimek filan vermedim gaz yapr diye ama tadını alsın diye yalattıeıyordum hep 6 aydan sonra ogun olarak corba vermeye başladım patates havuc içine pirinç mercimek ıspanak taze fasulye onları haşlayıp püre yapardım otle içirirdim bide anne sütü hiç almadıgı için ben o kavonoz mamalrından da kullandım içerisinde previyotık olanlar kemikli olan corbalar filan içersinde benim ekleyemiyecegım vitaminler olanlardan kullandım 8 aydan sonra zaten hiç ona ozel birsey yapmadım biz ne yediysek oda yedi