Deniziincani HamzasMomy Amin inşallah. Bizim Hamzanin da dedgnzden eksik kalir yanı yok 🙃 hamileyken hamzalar çok yaramaz koyma çok dedilerde dinlemedim onun sağlığı iyi olsnda yaramazlgi basmla beraber katlanrm bu arada biz 5 ay 3 gunluguz 🤗
HamzasMomy Deniziincani maşallah Allah bağışlasın. Bizde o aylarda yaramazdik ama şimdiki durumu görünce çok sakinmis diyorum 🙂 korkutmak gibi olmasında sonra yaramazlıkta zirve yapabilir 🤭
HamzasMomy Deletedmom200 inşallah şimdilik bir sorunumuz yok çok şükür. Hızlarını enerjilerine inanamıyorum
HamzasMomy SinyorinA çok şükür iyiyiz ☺️ benim oğlumda geçen sene bu zaman iki aylikti seneye hazır ol 😁
HamzasMomy SinyorinA tam keşif zamanları bu zamanlar hersey ağıza gidiyor. Seninki benimki kadar olmaz inşallah bir vazgeçmiyor ağzına goturmekten
HamzasMomy ShrBakar evet görmeden daha neler yedi benim bilmediğim ama işte ben gibi panik anne olunca hersey kafaya takılıveriyor 🙃 cevabın için tsk ederim