HamzasMomy Kızlar oğlum az önce ağzına galiba ölmüs karabocek attı. Birsey olurmu ki acaba? Pek sanmıyorum ama sizede sormak istedim biraz panik bir anneyim 😬
Deniziincani HamzasMomy afiyet olsun dermişim 🙈 şaka bir tarafa iki saat izlemnz altnda olsn anormal bir durumla karşı karşıya kalırsanız ambulansi ararsnz. Birsy olacağını sanmıyorum iyi günler 🙋
ymn2019 HamzasMomy böcek ilacı falan koymusmuydunz evinize yani o böcek ililaca maruz kaldığı için mi ölmüştü
ilknurgoksu HamzasMomy bu arada kaç aylık ? Yani şakaya vuruyoruz ama umarım birşey olmaz yoğurt su falan içirin bol bol
HamzasMomy ilknurgoksu karabocek dediğim. Hani hep uçan kucuk böcekler varya ondan. Yedi ağzına attıktan sonra birseyler. 15ayligiz
HamzasMomy Deniziincani inşallah tsk ederim. Bende pek sanmıyorum ama panik atak oldum oğlumun sayesinde.
Deniziincani HamzasMomy rica ederim. Konu ewlat oldu mu ne mümkün panik olmamak geçen strstn adet oldum oğlumun tahlil sonucunu almayı beklerken çok şükür bisyi çıkmadı bu arada bende bir Hamza paşa annesiyim 😻
HamzasMomy Mirac_21032019 evet tek tesellim o zaten 🤭 ilk birsey olmaz diyorum sonra kafama takılıyor panik oluyorum
HamzasMomy Deniziincani Rabbim sağlık sıhhat versin hepsine. Kendime birsey olur diye korkmuyorum ona birsey olur diye sürekli diken üstündeyim. Ama işte kaşla göz arası yapıyorlar gene.. Benim Hamza 15 aylık çok yaramaz adasimizda öylemi? ☺️
Deniziincani HamzasMomy Amin inşallah. Bizim Hamzanin da dedgnzden eksik kalir yanı yok 🙃 hamileyken hamzalar çok yaramaz koyma çok dedilerde dinlemedim onun sağlığı iyi olsnda yaramazlgi basmla beraber katlanrm bu arada biz 5 ay 3 gunluguz 🤗
Zeyzey2019_ HamzasMomy birşey olmaz sanırım. Geçen gün galiba sümüklü böcek yavrusu yedi kızım. Tam emin değilim ama 1 saniyede yerde bulduğu yuvarlak grimsi birşeyi ağzına jet hızıyla atıp çiğnedi ve tabi asla ağzını açamadım. Pit bull gibi çenesi var maşallah 😅😅
HamzasMomy Zeyzey2019_ sizinki de fena değilmiş 🤭 çok fenalar ya ne varsa gidiyor ağıza sonra çıkarabilene aşk olsun. Ne zaman geçecek bu herseyi ağıza atmak bilmiyorum…
Mom8 HamzasMomy protein almıştır 😊 şaka bi yana bence bişey olmaz siz yine de gözlemleyin kusma fakan olursa hastaneye götürün. Lisedeki biyoloji öğretmenimin ikizleri camda yakaladıkları sinekleri ezip yerlerdi 😝 onlar geldi aklima