HamzasMomy yok bişey olmaz yaa minicik sinek bir yerde Bi yazı okumuştum ömrümüz boyunca kulagımızdan agzımızdan burnumuzdan biz uyurken bile kucuk böcek canlı giriyormuş 😂cok kötü bişey ama vucudumuz alışmış olmalı bebekte kucuk sinekmiş kuzum benim annesi bişeycik olmaz takipte kal🥰😊