Mhulya011 16 ay diyet yaptım 22 ayına kadar emzirdim. Yemek yemeyi sevmeyen bir insanım ama sütüm hiç azalmadı. Çünkü hiçbir zaman “ acaba sütüm azalır mı ?, eyvallah sütüm mü azaldı” gibi şeyler asla düşünmedim. Sütü artıran en büyük etken psikolojidir bana göre. Onun haricinde siz yine süt artırma istiyorsanız ısırgan otunu demleyip içerisine 1 çay kaşığı kimyon atıp içebilirsiniz. Bol bol süt, dengeli beslenme. Kuzu eti sevmiyorsanız köfte yapın belki seversiniz. Muhakkak kalsiyum hapı almalısınız. D vitamini de kendiniz için kullanabilirsiniz. Turşu ve turşu suyu seviyorsanız boza tüketebilirsiniz. Bunlar güçlü probiyotiklerdir. Bebeğinize de iyi bir marka probiyotik kullanmanızı öneririm. Sütleriniz dolup taşıyor hep böyle düşünün ☺️