espalp @morsevenfilolog @Mom0870 merhabalar oğlum 5 aylık ve ben de yaklaşık 3 aydır diyetteyim. 2 ay diyet yaptıktan sonra belirtilerde azalma olunca doktorum diyeti yoğurt peynir ve yumurta ile açtırdı ama belirtiler tekrar artış gösterince 2 /3 hafta daha bekleyelim test için dedi. Bugün test yaptırmak için gittiğimde ise gözlemlerimi dinleyip kan, döküntü, egzama olmadığı için bi süre daha bekleyelim test şu aşamada yanıltabilir dedi. Süt ve ürünleri, dana eti, yumurta, tavuk eti, kuruyemiş, salça, baharat, domates, çilek, patlıcan, biber bunları kesinlikle tüketmiyorum. Yediklerim çocuğuma vitamin acısından yetersiz kalıyor diye düşünüyorum. Kabak, patates, havuç, zeytin, reçel, salatalık, soğan, pırasa, bulgur, pirinç, karpuz, yeşillik, baklagil dışında yediğim bisey yok. Diyetime yeni bisey eklemeye korkuyorum alerjiyi tetikler diye. Sizce alerji riski az olup diyetime ekleyebileceğim besinler var mı bu yediklerim dışında?
Kuzu eti yememde bi sakınca var mı? Badem sütü tüketilebiliyor diye okudum çiğ badem de tüketilebilir mi?
Bir de bugün post olarak yazdım ama cevap alamamıştım. Içeriği temiz kalsiyum desteği arıyorum. Sizler kalsiyum desteği aldınız mı bu diyet sürecinde. Aldınız ise hangisini kullandınız?
Çok soru sordum kusura bakmayın ama bu konuda kafamda çok soru dolanıyor. Siz tecrübeli anneleri bulunca klavyeme hakim olamadım. 🤭