Ozgeackgz-0 5 aydan fazla süredir süt diyeti yapıyorum hiç egzama olmamıştı oğlum. Zaten bağırsak tepkili en başından beri. Yaklaşık 2 hafta önce o malum çok sıcaklar çıktığında isilik oldu. Sonra isilik bi anda egzamaya çevirdi resmen. Şimdi olur da yıkamadığım bir gün olursa diğer gün hemen kıpkırmızı oluyor sinir oluyorum. Geçmesi lazım çünkü gelecek ay diyet açacaktık 😓 sadece zaditen kullanıyoruz biz dışarıdan kortizonlu krem vermedi doktorumuz hem daha sonra tekrar çıktığı için hem de vücudu alıştığı için