Ozgeackgz-0 merhaba, eşim ve bende egzama yok ama bebeğim doğduğunda sıcaktan isilik olmuştu. Göz kapakları bile isilikti. Sık duş aldırıp nemlendirerek bu sorunu çözdük fakat daha sonra dalin şampuan yüzünden atopik dermatit oldu. Kafa derisi ve yüzü egzamaydı. Doktor bize bir krem verdi, adını hatırlayamıyorum 3 gün kullandık kortizonlu bir kremdi. 3 günün sonunda geçti ama cildi çok hassas ve atopik dermatite yatkın olduğu için tüm şampuan, bakım ürünlerini değiştirdik. Mustela Stelatopia serisine geçtik. Düzenli kullanımda çok şükür tekrarlamadı. Tek tük nokta şeklinde bazı yerleri kabarıyor ve nemlendiriciyi sürünce sönüyor. Emzirdiğim sürede ve ek gıda sürecinde alerji yapabilecek her şeyden de kaçınmaya çalışıyorum, isiliği egzamaya dönebiliyor çünkü. Size de tavsiye ederim mustelanın serisini ve sık duş aldırıyorum. Kıyafetleri, çoraplar dahil yüksek basınçlı buharla ütülüyorum.