Tugbikoooooooooooo Yyyenianne bizede sarı alın bulamazsaniz pembe dedi sarı aldık bakalım. İnş iyi olur benim bebeğim sürekli eli ağzında yüzü hep ıslak acaba ondanmi diorum
Yyyenianne Tugbikoooooooooooo bizim yüzde pek yok vücutta var sadece ön tarafta sırtı bacakları iyi karın bölgesinde aşırı kuruluk ve kızarma var.
Burcuervaada espalp kusura bakmayın ama iyili vermiş kızımda çok fazla yoktu yanaklarda ve boynunda isilik şeklinde vardı ve şuan yüzündekiler gitti boynundakilerde azalıyor ha kalsiyum eksikliği diyorsanız da kalsiyum için ilaç kullanıyorum.