Deletedmom277 Allah sizden razı olsun. Çaresiz forumda alerji aramaları yaparken yazdığınız postları gordum, NBL drop la sizin sayenizde tanistim. Sormuştum hatta kaç damla vermeliyim diye size. Şuan 3. Sisedeyiz ve çok memnunum. Kızımın ishali ve süt alerjisi geçti. Rabbim sizin ve yavrunuzun ayağına taş degdirmesin.