Cemre20 eğer emziriyorsan önce kendin yavas yavaş diyet aç derim ben oğluma 2 aylıkken teşhis koyuldu tıbbi mama kullanıyoruz mesed sütüm yok DOKTOR TAVSİYESİYLE (özellikle büyük harfle yazdım doktorunuz bu konuda yönlendirme yapmazsa asla bu kadar erken başlamayın) 4 ay bitiminde başladık benim diyet acma şansım olmadigu için direk oğlumda denemem gerekiyordu yoğurt falan veremedigim için havuçla başladım sonra balkabağı brokoli karnabahar patates pırasa bezelye vs mevsim sebzelerini verdim 3 gün kuralı ile sonra meyveler armut elma muz kayısı kiraz verdim hiçbirine alerji çıkmadı doktorla görüştüm diyet açabileceğimi söyledi ilk önce fırınlanmış yumurta sarısı kek olur poğaça olur bebek için onu verdim 3 gün baktım alerji yok 3 gün direk yumurtayı haşlayıp az miktarda sarışını verdim sonra yoğurda geçtim yine fırınlayarak 3 gün sonra içine yumurta koyarak yoğurt çorbası yapıp 3 gün onu verdim ardından direk yoğurdu verdim çok şükür alerjimiz çıkmadı yani neye alerjisi var hala bilmiyorum ama temkinli ve doktor gözetiminde hareket etmek en güzeli