Mehmetinannsi hanimefendi saka misiniz siz ? ben kafama gore mi beslemeyi kestim saniyorsunuz. kan uyusmazligimiz vardi sarilik gecirdi sutun yokmus meger mama takviyesine baslandi cocugum sukur toparlandi. universite hastanesinde dogum yaptim hala orada takipliyim. koskoca profa tonla para dokuyorum adam beslemene gerek yok diyor cocuk uyanmiyor zaten ne yapsam gece derin uyuyor. bilgisiz bilincsiz diyorsunuz birde. hem kimsenin anneligini elestirmiyorsun ama benim cocuga bakamadigimi iddia ediyorsun. bence siz bir okuyun arastirin derim. en kotu doktorunuza ebenize bir sorun.