kardelen00 Mehmetinannsi hanimefendi saka misiniz siz ? ben kafama gore mi beslemeyi kestim saniyorsunuz. kan uyusmazligimiz vardi sarilik gecirdi sutun yokmus meger mama takviyesine baslandi cocugum sukur toparlandi. universite hastanesinde dogum yaptim hala orada takipliyim. koskoca profa tonla para dokuyorum adam beslemene gerek yok diyor cocuk uyanmiyor zaten ne yapsam gece derin uyuyor. bilgisiz bilincsiz diyorsunuz birde. hem kimsenin anneligini elestirmiyorsun ama benim cocuga bakamadigimi iddia ediyorsun. bence siz bir okuyun arastirin derim. en kotu doktorunuza ebenize bir sorun.
gozdeyrs Aisehuma doktoruna mesaj atıp uyanmadan uykusunda emzirebilrsin maşallah ah keske benim kızımda öyle olsaydi yaşına girecek hala gece 4 5 defa kalkar
Ozlemkose85 bnm bebegim de 3 aylik olacak mama da veriyorum sutum yetmedigi icin.aksam 9 bucuk gibi uyuyor ac kalacak diye gece 3 bucukgibi uyurken mama veriyorum yiyor ama uyurken vermesem mi bilemedim simdi.doktoru da ne zaman uyanirsao zamn ver demisti
Denizoglum Aisehuma ne kadar guzel ben her gece kqc kere hatirlamiyorm gecenlerde 3 bucuk 4 saatte tam 7 kere kalktm 7 ay 21 gunluk halen ayniyiz dogdufundan beri bence uyandirma kndi uyanir
esraeylul34 Aisehuma Benimkide oyle biliyo musun bende yorgun düşüp uyuyorum bi kalkıyorum 6 normalde 2 saatte 1 emerdi 3 aylık oldu cocuk değişti resmen
Aisehuma esraeylul34 bende oyle valla yorgunluktan uykuya dusuyorum daha da kalkip emziremiyorum sabah saldıriyor sonra vicdan yapiyorum keske uyansaydim diye
Beyzaerturk54 Aisehuma bende de aynı problem var ama zaten düzene oturdu uykusu hiç uyandırmıyorum zaten acıkırsa uyanır bence. Uyanmadığı sürece rahatsız etmemek gerek ☺️
minnosizmmm Duygusm benim kızımda sadece anne sütü alıyor ve ilk başlarda çok kaka yapıyordu şimdi biraz daha az sayıya düştü öyle olunca da sabaha kadar bölünmeden uykusuna devam ediyor yoksa ben 12 ’den sabah 6 ya kadar 3-4 kere bez değiştirdiğimi bilirim
Duygusm minnosizmmm İnşallah bizim de daha düzenli olur. Yavrum uyuyacak ama kakalar izin vermiyor 😄 teşekkür ederim 🌸
tugceyildiz Aisehuma genelde doktorlar da 3 aydan sonra uyandırmayın o acıkınca uyanır diyorlar. Ama benim bebişin kilo alımı çok düşüktü 3 ay 20 günlük o yüzden uyandırıyorum uykuya daldıktan 3 ya da 4 saat sonra.
Arasannesi Aisehuma 1 aydan sonra bebek artık zorla uyandırılmaz.oyuzden uyusun bırakın.zorla uyanırsa uyku kalıtesı de düşer huysuz da olur.zaten acıkınca kendısı uyanıyor.ne guzel uyuyormus masallah 🧿🙂
morpella Aisehuma ben uyandırmıyorum acıkınca kendi uyanıyor sadece göğüslerim fazla dolduğu zaman beni rahatsız ediyor ozaman uyandırıp emziriyorum
Sarikuzumalp Aisehuma başlığı görünce içeriği ne olursa olsun uyandırmaaaa dedim kendi kendime 😂 artık büyümüş annesi aç kalmaz korkma kendi ne zaman isterse o zaman uyanır. Keyfini çıkar yerinde olsam mis gibi uyurdum. Umarım öyle kalır ama genelde kalmıyor o yüzden sende uyu uyu uyu uyu 😂😂
Aisehuma Sarikuzumalp bikac gundur uyandirmamayi deniyorum bende dedigin gibi kendi uyanınca uyanıyor ben de fırsattan istifa de dinlenmiş oluyorum😍