kardelen00
minnosizmmm
öncelikle bebişlerinize maşallah anneler 😊
size bir sorum var. Kızım 2.5 aylık olmak üzere. Gece uykusuna geçiyor çok şükür ama kesintisiz uyuyamıyor. Sebebi de acıkmadan çok kaka 😕 yani gece bir iki defa kaka yapacağı zaman uykumuz bölünüyor. Sizde böyle oluyor muydu? Tam uyanmasın diye bazen hemen bez değiştirmiyorum, o zaman da vicdan azabı duyuyorum. Acaba azalır mı bunlar? Bebeğim anne sütü alıyor. Bu ay doktoruma da soracağım.