Aisehuma doktorlar zaten ilk 1 ay uyandırılmasını tavsiye ediyor sonrasında bebeğin acıktıkca uyanacağını söylüyorlar oğlum çok zor uyuyan bir bebekti 7.5 aya kadar gece uykusu hiç yoktu o yüzden 1 aya kadar dikkat ettim sonrasında kendisi istedikçe emzirdim