Dilekmh ben hamileyken banada aynısını dedi doktor devlet hastanesine muane ve kan vermeye gitmiştim acil perinatolojiye gitmen gerek vs demişti 2 Li 3 Li teslerde birşey çıkmamıştı ama sonra acilen özele gittik dediği bölüme gittik bir hafta arayla incelendi bakıldı çok şükür birşey yoktu güvenilir bi doktor bulur ve iyice araştırın Allah’ın izniyle içini nolur ferah tut sen ne kadar iyi olursan bebeğinde insallah o kadar iyi olur. Su bile içerken ya safi de üfle suya öyle iç Allah’ın izniyle birşey olmicak. Bende çok üzüldüm ağladım ama dua ede ede Allah’ın büyüklüğü çok şükür .