SinemB Ayına göre herşeyi normal hatta 3 aylıkken dönmeye başladı. Ablasını, babasını, beni ve ananesini tanıyor seçwbiliyor. Çok hareketli, takip ediyor, gülüyor sesler çıkartıyor. Kafa çapı büyümeye devam ediyor. Sizin gibi bende çok telaş yapıp hergün ağlıyordum. Doktorum iyi ve her konuda bilgili bir doktor. Ben daha üst uzman doktorlara götürmek istiyorum dedim ama bunun için bir sebep olması gerektiğini söyledi. Yani yurt dışında yaşıyoruz burda öyle kolay olmuyor özel doktorlara gitmek sevk verilmesi gerekiyor. Doktorumuz sebebi sorarlar acil durum yok korkmayın dedi. 6 aylık olana kadar bekleyeceğiz dedi. Beni emiyor mama da kullanıyoruz. Türkiyeye geleceğiz orda önerebileceğiniz en iyi doktorlar varmı peki?