Henza Evet universite hastanesi. Birde mesela kan testi idrar testini illede burda yap demiyor. Bana saglik ocaginda yaptir getir derdim detayli tahlil olursa hstanede yaptiriyordum. O hastanede dogum yaptigim icin çocuğumun ilk isitme testi ve ilk doktor muaynesi ucretsizdi. + hastane odalari fena degil ne buyuk ne kucuk. Hemsirelerden cok memnun kaldım. Saat bası ilgilendiler. Anestezu uzmanlari cok ilgiliydiler. Biraz sert mizaçli doktor ama isinin ehli. 30 35 yili vardir doktorlukta. Nst cektirmekte 50 tl flandi