gulsahbaydemir Henza yenihayat Ertuğrul 20 dakika rahat ilgileniyor 👍 İlk doktorum anadoluda özcan karademirdi oda iyi ama bunu daha çok beğendim tavsiye ediyorum 😌
Sophie8 Henza mutlaka araştırın, çok zor bir doğum yaptım sanırım başka doktor olsa bu yorumu yazamazdım. Dilerim Hüseyin beye olan güvenim gibi böyle gözünüz kapalı güvenebileceğiniz birini bulursunuz. Sağlıkla kucağınıza alın miniğinizi 🤗
Henza Sophie8 ay ınsallah hala eskı doktoruma yazıyorum soruyorum onemlı seylerı sacımı boyayabılır mıyım gıbı seylerıde boya rengını atıp reyaptakıne soruyorum ahaha 😂
Sarezgi @Henza gönül kazezogluydu benim doktorum çok ilgiliydi gerçekten doğum yaptığımda da çok memnun kalmıştım ilgililerdi hemşireler vs
Henza Sarezgi suan var mı bılmıyodumda gormedım pek hastanedende soguduk zaten mecbur gıdıyorduk araba yok duye
Henza 58vildan ılk gebelıgımde cıkıyordu ama bu kadar degıl ıkıncı gebelıgımden once tansıyonum cıkmaya basladı o sekılde yeltemdım ıkıncı bebege cunku annem bu sorunu yasadı ama bakalım dedık bı sıkıntı olmaz ınsallah
BurcuKucuk Henza Bahçeşehir’de Ceyda Perçinoğlu var muayenehanesi var ben de ondan yaptım doğumumu mükemmel ötesi bir doktor ve insan çok ilgili 7/24 ulaşabiliyorsun çok kibar naif bir hanımefendi üstelik çok bilgili ve detaycı hiç bir detayı asla atlamıyor. Benim gebeliğim sorunluydu gelişim geriliği vardı bebeğimde bir de tansiyon sorunu yaşadım ona rağmen sağlıklı bir şekilde iyi bir kiloda güzel bir doğumla aldım bebeğimi kucağıma bebeğim 10.5 aylık hala daha bir şey sorduğumda cevap verir
ESMA111 Henza merhaba ben yeni doğum yaptım yenihayatta çok memnun kaldım. Meral hanıma gıdıyordum. Yogunluk olmuyor pek heleki cmts gunleri 24 saat nobetci aksam gidiyoduk bombos iyi ilgileniyodu. Ama riskli bi gebeliğim yoktu o sebeple bilemem nasıl olur🙏🏼
Nderin Henza canım reyapta diler hanım vardı mükemmel bir doktor ama reyaptan ayrıldı beylikdüzünde muayenehane açtı tavsiye ederim
Cns123 Henza bilmiyorum valla bende şöyle bir durum oldu ikili testimde kan tahlilim orta riskli çıktı yaşım 25 olmasına rağmen amniyonsentez önerdi hastanede 1000 tl ile yaptırabilirdi bana ama kanuniye yönlendirdi beni randevu ayarladı bedavadan yaptırdım bu test konularında biraz garantici. Banada şöyle demişti yüzde 99.9 test sonucu temiz çıkıcak ama aklımızda soru işareti kalmasın demişti
UmayGunes Henza Bahçeşehir İstinye Üniv Liv hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım doktorum Muzaffer Uçarer di. Araştırın çok güzel yorumlar var kendisiyle alakalı ayrıca hastane,odalar,ebeler vs hepsi gayet iyidi tavsiye ederim bütçenize uyarsa☺️
Henza UmayGunes orayıda duydum evet fıyat aldım mutcwme uygun ama doktor bılemedıgım ıcın henuz randevu almadım :) detaylıya gırıp oyle bı doktor ve hastane secımı yapacagım :)
UmayGunes Henza Dediğim gibi ben Muzaffer hocadan çok memnun kaldım internette ki yorumları okuyarak karar vermiştim. Eşi de aynı hastanede Meryem Gökkaya Uçarer o da çok tatlıdır. Hakkınızda hayırlısı olsun 😌