Badevehande 80 ile Doğuma girdim 60 kiloya geri düştüm leslie ve düzenli beslenme ile gidiyordu 15 dk bana kolay geldi ama sürekli ayakta durmaktan ayağımda Nasır oluşmuş ayak tabanım ağrıyor yapamıyorum😢
2lokummannesiii Badevehande benim kilo ile ilgili problemim yok ancak ayakta durmaktan bende de Nasır var bant yapıştır iyi geliyor 🌞
2_prensesin_annesi Badevehande süper kilo vermişsin ama bende senin gibi 20 kilo verirsem fit olurum 😎 ben 15 dk olanı bile yapamadım o kadar hantallaştım ki , seni tebrik etmek lazım 👏👏👏
1prens_annesi Deletedmom414 superrrrmis ama dikkat et geri alma canim bende vermiştim sonra geri aldim emzirmedigim halde dikkat etmedigim için
1prens_annesi Deletedmom414 benim bebegim erken dogdu kuvez sureci oldu canim emme refleksi cok kuvvetli degildi yogun bakimda da biberona alisinca emmedi sağınca da azaldi daha sonra da tamamen kesildi suan 7 ay 17 günlük 2 aydan buyana mama ile besleniyor😔
2_prensesin_annesi 2lokummannesiii 70 ile 74 arası gidip geliyordum ama evlendikten sonra 80 kilonun altını göremedim 🙄
Elifinannesi101019 2_prensesin_annesi ben daha oncede bununla zayifladim ve dun tekrar basladim evet zorluyor ama alisirsiniz pes etmeyin hamız o yuzden daraliyorz
Blackwoman 2_prensesin_annesi 98 ile doğuma girdim şuan 85 kiloyum yapıştı kaldı gitmiyor. 10 kg fazlam var. Diyet yapmam lazım ama bir gaz lazım
Deletedmom414 1prens_annesi benimkide erken dogdu. Biberona alisti emmek istemiyor sinirleniyor memede😞
Devrim Deletedmom414 Facebook emzirme akademisi grubu var. Oradan destek alabilirsiniz memeye geri dönmesi için
Deletedmom238 2_prensesin_annesi bende doğumdan sonra iki hafta da 9 kilo verdim sonra iştahım bi açıldı tekrar kilo aldım moralim öyle bozuk ki kendimi çok çirkin hissediyorum ve spora başlamaya cesaret edemiyorum pilates seti bile aldım am bende tık yok
2_prensesin_annesi Deletedmom238 hiç deme yaa gerçekten de insan kilolu olunca kendini çirkin hissediyor 😶 valla ben hiç bisey almadım da yapamıyorum da yerimden kalkasım yok ama zayıf olmak istiyorum 🤣
2_prensesin_annesi Fatmako yemeye devam ediyorsun ama leslie de yapıyorsun öyle mi 😍 peki faydası oldu mu kilo verdin mi
Fatmako 2_prensesin_annesi yani yemeye devam ediyorum derken ağırlıklı olarak sebze yemekleri yapıyorum yanına pilav. Sabahları sadece istediğim kadar yiyorum tatlıdan da aşırı yememeye çalışıyorum ama ben henüz çok yeni başladım ve kilo vermeye çok dirençli biriyim ben. Vücudum sıkılaşsa yeter ya 3kg fazla var bende sadece
Dnzdnz 2_prensesin_annesi ilk başlarda çok yoruyor ama alışınca daha fazlasını istiyor vücut bende ilk önce 15 dk ile başladım sonra 30 dkya çıktım onun son 10 dk baya bi yordu bir hafta düzenli yaptım 2 kg gitti yapabilsem baya gidecek de yapamadım zaman olmadı ama yine başlayacağım bırakmayın yeter ki bide bol su için biraz da yiyeceklere dikkat baya verirsiniz
2_prensesin_annesi Dnzdnz 1 hafta yaptın bıraktın mı hemen , evet ben leslie yapmadan önce izledim aaa çok kolaymış sanki ne yapıyorlar ki dedim daha 6. Dk da kendimi koltuğa bıraktım 😁
Serenty annediyeabartmayin mayalı poğaça diyorum ben.wsik diyor ki o ne . poğaça yapınca gostercem sana diyorum kıvamını 😂😂😂
2_prensesin_annesi Deletedmom414 maşallah canım, ben bu corona olduktan sonra eve kapanınca baya bi yemeye başladım yemek tatlı çerez abur cubur ne ararsan var durduramıyorum kendimi😟