1prens_annesi Deletedmom414 superrrrmis ama dikkat et geri alma canim bende vermiştim sonra geri aldim emzirmedigim halde dikkat etmedigim için
Zeyzeyyyy86 2_prensesin_annesi off aynı dertten bende muzdarubim 175 e 84 kilo kapı gibi oldum sanki aç kalamiyorun 4.5 aylık olduk anne sütüm yok dolayısıyla diyete de basladim ama canim çok sıkılıyor kendimi ve memelerimj begenemiyorum. Annelik guzelde fit kalabilsek
Deletedmom414 Doga20 aynen abur cuburu tatliyi ekmegi azalt bak nasil hizli kilo veriyorsun. Bide bol su
sebnemrah Doga20 Bende kesmeye çalışıyorum sonra sütüm azalıyor baya azalıyor abur cubur yerine başka şeylerde yesem gelmiyor ama abur cubur yiyince coşuyor 😃
Oglumask2019 2_prensesin_annesi bende yeni tüp mide ameliyatı oldum 3. Günüm bugün insulin direnci olduğu için oldum bu ameliyatı rahat geçiriyorum iyileşme sürecini tavsiye ederim
2_prensesin_annesi Oglumask2019 Çok mu kilonuz vardı, bi kaç ünlü yaptırmıştı onlarda duydum baya da fiziksel değişiklik yaşadılar ama onlar çok kiloluydu
Mucize_istiyorum22 2_prensesin_annesi 3 gün egzersiz yaptım sonra biraktm😬 ama bayağı bi terletiyordu insllh tekrar baslarim🤷♀️
2_prensesin_annesi Mucize_istiyorum22 evet gerçekten terletiyor , sadece 6 dk da bile hem çok yoruldum hem çok terledim ama yapmak lazım, çok hantal yaşıyoruz sanki😶
2_prensesin_annesi Kayraaaa bugün 6 dk ile başladım yarın 8 ondan sonra 10 15 derken alışırım herhalde 😁 ama yapmam şart
Balbocegi 2_prensesin_annesi bebeğim 3 ay 12 günlük . 15 gündür diyetteyim. Leslie 2 mile (30 dk’lık) yapıyorum. Üzerine de 150-200 kere ip atlar gibi zipliyorum ✌
ayazasaf 2_prensesin_annesi zamanla alışırsın kuzum devam et leslie çok etkili ben diyet yaptığım zaman yapıyordum zamanla 5 mik e kadar çıktım bırakmamaya çalış tüp kaslarını çalıştırıyor
2_prensesin_annesi ayazasaf evet zaten hiç durmadan hareket halindesin , bide ilk denemeden kaynaklıdır sanırım hareketleri çok şaşırdım , tam düşecekken pes ettim hatta 🤣
ozi 2_prensesin_annesi 🙋🙋🙋🙋 ben başladım 3 gün önce. Bebeğim 50 günlük ve 21 aylık bir oglumda var. 86.5 başladım. Karatay diyeti yapıyorum. Şu an 84.5 oldum. Günde 15 dakika da oğlumla Leslie yapıyorum.
2_prensesin_annesi ozi 3 günde 2 kilo mu😳 hay maşallah çok iyiymiş yaa karatay diyeti dediginiz çok sıkı bi diyet mi
Canan2727 2_prensesin_annesi 30 martta 83le doğum yaptm Dogumdan sonra yaklasık 10kilo verdim smdi yine kilo aldım 76.5 geliyorum almayada devam ediyorum vakitte bulamıyorum oğlum daha yeni 2aylık oldu bilmiyorum 🙄
2_prensesin_annesi Canan2727 aynen bende doğumdan sonra 10 kilo gitti ev karantinasında 2. 3 kilo geri geldi, sen diyet felan yapmayı düşünüyor musun , ben şimdilik leslie ile başladım
Ecemert34 2_prensesin_annesi resmen beni anlattin. 98 le girdm. 82 kere düştüm. Sonra yine aldm. Ama korkudan tartilmadim :) bebegm 3 aylık. Leslie bı kere yaptm. Bı daha yapamadim 🤣🤣nolucaz böle blmiyorm. Birde boyumuz aynı olursa seninle çok gülerim :) 1.68 im ben :)
2_prensesin_annesi Ecemert34 sen yine benden daha iyi kilo vermişsin ben 91 oldum bide sanki hepsini göbekten alıyorum yaa 44 beden pantolon giyiyorum 😐😐😐 boyumuz azıcık farklıymış benim ki 1.74 🤗
BrcnBlgn 2_prensesin_annesi Postunu gorunce yazayim dedim aklimdaydin esinle aran nasil oldu canim ? Insallah hersey yoluna girmistir daha dogrusu esinle arani nasil olmasi disinda sen nasilsin piskolojk olarak….
snyck 2_prensesin_annesi kilodan değildir aktiflik hamlama alışkın olmayla ilgilidir 😊pes etmeyin ben 84 kiloyken basladim 30 dk tık demeden yapardım çocuk fırsat verse daha da yapabilirdim hamileyken falanda çok aktiftim falan sonra korona başlayınca sporu falan biraktim 71 kiloyum yine başlıyim dedim ilk hafta 15dk zor tamamladım 2.hafta 20 yaptım şimdi 25 dakkaya çıkardım hala zorlanıyorum bırakınca vücut unutmuş
2_prensesin_annesi snyck ayy herşey bu koronadan sonra olmaya başladı zaten , pes etmeyi düşünmüyorum ama kendimi o kadar kilolu hissediyorum ki bu yaptığım şeyin hiç bi faydası olmayacak gibi geliyor
Areliko 2_prensesin_annesi zamanla alışıyorsun gerçekten 10-15 gün geçti mi başlamanın üstünden zaten artık sevdiğin şeyleri canın istemiyor
Veraa20 Emziriyormusun. Bende Leslie yapmak istiyorum ama spor anne sütünü etkiler dediler cesaret edemiyorum o yüzden. Bende 81 el Doğuma girdim 1 ayda 15 kilo verdim vermem gereken 10 kilom var ama sadece Yamuna korse kullanıyorum
2_prensesin_annesi Veraa20 spor yapmak anne sütünü neden etkilesin ki bunu hiç duymadım 🙄 yamuna korseyi merak ediyorum Nasıl birşey ise yarıyor mu