Kızlar 12 martta doğum yaptım 98 kiloyla doğuma girdim doğumdan sonra 88 kiloya kadar da düştüm ama şu korona sokağa çıkma yasağı felan derken yine 91 kiloyu gördüm, bebişim küçük diye diyete 1 ay sonra başlamayı düşünüyordum tabi öncesinde evde ne yapabilirim derken forum da leslie postlarını gördüm, bugünde bi atak yaptım ve 15 dk olanı açıp yapmaya başladım ama sadece 6 dk sonra nefesim kesildi , çok mu ham kaldım acaba , koca göbekli de bisey oldum kendimi çok çirkin hissediyorum , sizler zayıflamak için neler yapıyorsunuz, işe yarıyor mu yaptığınız şeyler yada bebeği 2 3 aylık olan anneler diyet yapan var mı aranız da 😎😎 şişkoyum diyen analar birlikte zayıflayalım mı🤗🤗