Yamanoglummm ben ard arda doğum yapınca böyle oldum daha birinin kilosunu tam veremeden üzerine tekrar kilo aldım, ee hiç hareket de yok , bide çok afedersiniz kabızlık sorunum var şişkinlikten patlicam sanki , bi yerden başlamak istiyorum ama tutturamadım bi türlü