Tas67 çünkü aşılar ithal ediliyor, devlet yerli aşı üretiminin satın almaktan daha pahalıya geldiğini düşünüyor ve bu yüzden ulusal programa alınmıyor biz de parasını ödemek durumundayız çünkü yurtdışından geliyor. Keşke kendi aşımızı yapsak ve bedava olabilse 😢