Hunili Hunilianne ilk gün evet ertesi gün biraz huysuzlaştı sonra normal huysuzluğuma geri döndü😅 ama bacağında bi sertlik oluştu aşı yerinde o daha geçmedi 1 haftadır
Yusufalim nazanay 3 gun atesi hep ciktimi sizin bebeginde ya benimde 3 gundur atesli yavrum calpol etkisi gecince hemen cikiyor tekrar 4. Gun gectimi ates
nazanay Yusufalim Evet ayni sekildeydi. 6 saatte 1 ilac vermistim. 3 gun surdu, sonra gecti. Doktoruna sormustum 3. gun, hala atesi cikiyor normal mi diye. 3 gun normal, daha uzun surerse getirirsin demisti.
Gulfem_1605 Hunilianne ben bexero ve kizamik asisini bir yaptirmistim bexeroda ilk 3 gün ateş yapabilir demisti doktir bi ilk gece hafif ateşlendi. Kizamik aşisinin etkisi 10 gün sonra kendini velli eder dedi 10 gün sonra baya ateşlendi kizim
Eddaliko melis_duru canım merhaba bizde yarın bexora aşısına gidicezde ½ ölçek calpol için dendi öncesinde içinde ölçü yok şurubun neye göre veriliyor bilgin varmı
melis_duru Eddaliko içinden ölçek çıkıyor, ama bizim doktorumuz aşı öncesinde kendisi verdi calpolü, 2 gün önce yazmışsınız ben yeni girebildim foruma, kusura bakmayın 😞
Periana Hunilianne benim kızımda 3 aylıkken oldu. Öncesinde doktorumuz calpol vermişti. Aşı olduğu gibi kızımın tüm vücut ve yüzü kızardı. Öyle böyle kızarma değil aşırı. Beyaz bir yer kalmadı. Doktorumuzun özel kliniğindeydik herkes çok panik oldu. Bebeğim ağlamaktan durmadı derken 15 dk içinde farklı belirti olursa diye bekledik doktorumuz acile sevk etmemiz gerekir dedi ama bir anda beni emerken geçti. Ateşi oldu ilk gün sonra olmadı. Bu ay ikinci dozumuz var doktorumuz klinikte yapmayalım uygun bir hastane ortamında yapalım hatta altıncı ayını bekleyelim dedi. Açıkcası herkes tereddütte kaldı en çokta ben! Vazgeçmem yakındır yaptırmaktan.
Periana Hunilianne şu an bildiğimiz bir alerji yok ama babasıda ben de alerjik insanlarız. Kediye ciddi alerjim var ama evimizde kedimiz var üzerine giderek bitirmeye çalışıyoruz. Ama aşı işi biraz korkutuyor beni vazgeçip yaptırmamak daha iyi olacak sanki. Arada kaldım açıkcası
Hunilianne Periana alerjik bünyesi var dediğiniz gibi aşı dokunmuş olabilir o zaman. Biz menenjitin tum dozlarinj yaptiriyoruz bi sıkıntı yaşamadık iki gün önce yine oldu aşı. Doktorunuz ne diyo Peki yaptırmama konusunda
Periana Hunilianne yaptırma kararında ama tam teşkilatlı bir hastanede diyor. ben henüz hazır değilim kızım bide idrar yolu enfeksiyonu oldu belki daha sonra tekrar araştırıp konuşuruz. Umarım sıkıntılı süreçler olmaz 🙏🏻
Neseerol Hunilianne ateş yapan bı aşı bizimde hiç olmadı ama sebebi şu olabilir aşıdan yarım saat önce doktorumuz yarım ölçek calpol veriyo sonrasında sorun olmasın hasta olmasın diye sadece aşı yeri şişip kzariyo oda çok çok normal zaten 2 doz yapıldı 3. Doz da mayisda olcak oglum
Hunilianne Neseerol bizde biraz bexsero hafif ateş yaptı ama sıkıntı olmadi digerleri normal geçti şükür. Öncesinde calpol sadece bexsero da verdi doktorumuz