Hunilianne Doktorumuz ateşi 38.5 olmadan ilaç vermememizi, ılık suyla vücudunu silmemizi söyledi. Eğer çok ağlar, huzursuzluk yaparsa calpol verebileceğimizi söyledi. Önerilerini dikkate aldık ve rahat ettik, bebeğe o ateş de lazım sonuçta bağışıklık kazanması için. Ateşe gereksiz müdahale ilerde ciddi sorunlara yol açabiliyormuş, dikkat etmekte fayda var.