Celiboon6 merhaba güzel anneler benim kızımda 15 mart doğumlu. İlk 1 ay gaz sancısı çektik ama sonradan bıçak gibi kesildi bende anlamadım. Gazdan sonra uykusuzluk basladı asla ve asla gunduz uyutamıyoruz. Toplam 1 saat uyumuyor. Napıcam bilmiyorum uyumadıgı içinde aşırı huysuz ve mızmızzz😞😞😞🤯