Bsrsgt Celiboon6 16 mart doğumluyuz şu an geçirdiği atak beni benden aldi çok yorgunum bütün uyku düzeni bozuldu 🤭
Ebruferit Celiboon6 2 mart dogumluyuz atak.mi diş mi anlayamıyorum 1 sn durmuyor heryer heryerde mizmiz😊😍
Celiboon6 Bsrsgt bizde 17 Mart doğumluyuz bizde bir gün var aramızda 😍 aynı şekilde benide öyle uyku düzeni bozuldu sürekli emmek istiyor sütümün yetmediğini düşündüm bir ara meğerse ataktan emmek istemesi çok normalmış ama baya bittim bu dönemde ☹️
SmyyKrmMhmt Bsrsgt Bizde 16 mart 😍 şimdilik iyiyiz ciddi bir atak geçirmedik bazen çok huzursuz oluyo emmek ve kucak istiyo ama 4 yaşında abisi var pek mümkün olmuyo yavrum napsın o da çok ses çıkaramıyo 😅😅
Celiboon6 Defnelinaaa5801 korkma kuzum korkma büyüdükleri için biraz bizi uykusuz bırakıyorlar hepsi bu geçecek bu günlerde inşAllah 🙏🏻
Leyya 26 Mart doğumluyuz, dünden beri anlamsızca durup dururken ağlıyor,hasta mı diye düşünmeden edemiyorum 🥺
Celiboon6 Leyya bizimkide öyle akşamları ağlıyor genelde daha çok sürekli kucak istiyor kucağımda uyutup yatağına yatıyorum anca ataktır büyük ihtimalle ama sen yinede gözlemle korkma
Minigim_ Leyya Bizde a26 mart 2 gün öncesine kadar uyku meme reddi yaşadık ama şimdi iyiyiz çok şükür bazen günü gününe uymuyor
EDT Leyya Bizde 26 mart doğumluyuz ilgilenilmediği an ağlıyor çok ilgi istiyor hanımefendi☺️ Son 1 haftadır uyku düzeni değişti günü gününe tutmuyor🤷🏻♀️
Yigitensarinannesii Celiboon6 bizde 17 Mart 😊 çok fazla mızmız ve salyasi çok akıyor sizinde oylemii😒
Celiboon6 newmoom merhaaaabaaa 🙏🏻 Oyyy kıyamam ateşini ihmal etme bizde ateş yapmıştı biraz ikinci aşı calpol vermek zorunda kalmıştım inşAllah sizde olmaz ateş 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Canancann newmoom bizimde 23 mart doğumlu oğlumuz. Dün aşı old. Uyku hali yaptımı sizin oğlunuzda verem aşısı
Edamom 31 Mart doğumluyuz gaz problemi var uyumuyor ememiyor ama sürekli emmek istiyor sürekli ağlıyor malesef 😖 acil şifalar olsun 🙏🙏
Celiboon6 Edamom gaz problemi çok zor oluyor Allah yardımcın olsun geçecek bu günlerde inşAllah zor olmadan sağlıklı bir şekilde atlatırız
Celiboon6 newmoom biz saat 10:30 ta yaptırdık aşıyı akşam saat 7-8 gibi ateşi çıkmaya başladı bide şöyle garip bir olayımız oldu alnında ateşi 37.6 çıkıyordu şakaklarında 38 di ateşi çok garip gelmişti bana
newmoom Celiboon6 himm öylemi insallah çıkmaz ateşi zaten iğne yeri şişti çok ağladı soğuk kompleks yaptım biraz ovdum. Bende 10 yaptırdım sabah ama inşallah çıkmaz