Berat_baran_kara Celiboon6 9 Mart bizimki uykuya gecislerimiz çok zor oluyor gözünden uyku akıyor ama uyumamaya direniyor gazimiz var bol bol onun yüzünden ememiyor büyüme ataklarindan hiç bahsetmiyorum ztn 🤷♂️🙂ama herseye rağmen birtek gülüşü yetiyor bütün yorgunluğum gidiyor çok şükür rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşallah🤲🏻🥰💕
Merlinn Berat_baran_kara aynı gün doğumluyuz ve aynılarını yaşıyoruz hatta post bile açtım neden uyumuyor gündüz hiç anlamıyorum 🙁
Seferdeniz annediyeabartmayin ilk ay vermedim artık doktora sordum ver dedi emzik verince gözü hemen kapatıyor ama yine kucağıma almam gerekiyor emzikle kolay dalıyor
annediyeabartmayin Seferdeniz bende emziği verip kucağımda pışpışlıyorum öyle uyuyor ağzından çıkınca uyanıyor
Seferdeniz annediyeabartmayin aynen 😂gündüz uykusu yok gece de iki saat te bazen de saat başı kalkıyoruz bazen 3
annediyeabartmayin Seferdeniz evet ya bizde de hiç yok neredeyse gündüz uykusu gece iyi çok şükür 3 4 5 bazen 2 saat sonra kalkıyor
ipek3 İyi akşamlar benim kızımda 6 mart doğumlu. Bizim de uykuya geçişler çok zorlandı. sürekli emmek istiyo. sizde de aynı mı?
Sahika3 ipek3 benim oğlumda 6 mart doğumlu aynı gün doğmuşlar. Ama sürekli emmek değil tam tersi emdikten sonra 3 saat geçiyor mesela azıcık emip bırakıyor iştahsızlıktan mıdır nedir anlamadım
SmyyKrmMhmt Bsrsgt Bizde 16 mart 😍 şimdilik iyiyiz ciddi bir atak geçirmedik bazen çok huzursuz oluyo emmek ve kucak istiyo ama 4 yaşında abisi var pek mümkün olmuyo yavrum napsın o da çok ses çıkaramıyo 😅😅
newmoom Celiboon6 bu gece bende uyumam Allah hepimizin yardımcısı olsun ♥️🙋 yavrularımizi korusun Allah’ım 💟
Duyguerkac Celiboon6 24 mart doğumluyuz şu anlık bişey imiz yok Allaha şükür uyku düzenimizde emmemizde iyi şükür 🙏😊😊
Ddilekk Biz de 9mart doğumluyuz gündüz hepayağımda sallayarak uyuyor bırakınca hemen açıyor gözlerini gece sen zor dalıyor şimdi hala etrafına bakınıyor😃
asltrk0 Celiboon6 merhaba güzel anneler 1 mart doğumlu oğlum sürekli eli ağzında ve uyutuyorum max. 10 dk ya uyanıyor🤦🏻♀️
EMM2020 14 mart doğumlu oğlum çok sabırsız emmek istediği an ağzında olcak yoksa kıyamet kopuyo 😩 ben yastığa kafamı koyunca uyanıyo karnı tok altı temiz olduğu halde mızmızlanıyo atak haftasında değil galiba ama gergin bi bebek 😩😂