arkadaşlar anlayamıyorum birisi açıklayabilir mi yaptırılmasının herhangibir zararı yoksa, yaptırılınca oluşabilecek bir hastalığı önlüyorsa neden bu kadar büyük bir tartışma konusu oluyor? Daha önce ücretsiz olsun diye imza bile toplanmış aslında gördüğüm kadarıyla, bir okuyun derim..
(ALINTIDIR) Bu kampanyayı imzalayarak bana destek olur musun?
http://chng.it/zhNf7cYS