bahar159357bahar yani inanın ne diyeceğimi bilemiyorum çünkü internet ortamında aşırı bilgi kirliliği var,bi dereceye kadar insanların kaygılanması normal ama her şeyde yok bizi kobay yapıyolar,yok bilmem ne ülkenin bize kastı var. Siyasi açıdan söylemiyorum ama ülkece ölmüşüz zaten ağlayanımız yok , neyi kendimiz üretiyoruz ki aşıyı kendimiz üretelim,e dışardan gelince de pahalı oluyor ,niye çünkü dolar euro yüksek,pahalı olunca da devlet karşılamıyor ,olay aslında bu. E şimdi devlet fiyatı ucuzlattı talepler doğrultusunda , ama korku ve paranoya insanları bu hale getirdi,ne diyeyim ,umarım kimsenin çocuğu hasta olmaz,düşmanıma dilemem bunu ama benim çocuğum büyüyüp okula gidince sırf ailesinin cahilliği yüzünden(mecburiyeti katmıyorum)aşı olamayan bi çocuktan hastalık da kaparsa,işte ona da hakkımı helal etmem