Heraninannesi adi ustunde ki forum da konular tartisma diye geciyor. Tartisma actiysaniz cevap vermem gayet normal. Ha kimse yazmasin, kendim yazip, okumak istiyorum diyorsaniz orasini bilemem. Ben sadece fikrimi soyledim. Eleştiriyi ya da size cevap verilmesini kaldiramiyorsaniz bir daha konu açarken
düşünün. İnsanlari da burada saçma sapan fikirlerinizle yönlendirmeye çalışmayın.