Olimbera Amine8 merak etme geçer zaman gerekiyor bende şeker hastası olduğum için yaralarım kolay kolay uymuyor ama 40 dan sonra daha iyiye gitti seninde düzelir inşallah bakımını yap mutlaka kremler kapaklar havalandırma şeklinde iyileşir inşallah
Amine8 Miray00 baya kişinin böyle geçmiş elimde olan doğal malzemeleri deniyim olmazsa en kısa zamnda bende bu yöntemi denicem
Amine8 Defnezeynep1 allah razı olsun. göğüs ucum çok değişik bir halde olduğu için bebeğim ağzında tutamıyo çıkıyo ama zorlada olsa denicem
Kutay07 Amine8 bende aynı durumdayım göğüs ucumun yarısı var yarısı yok gibi denemediğim hiç bişey kalmadı çığlık çığlığa emziriyorım 25 gündür çekiyorum benimde bebeğim doğru ememiyo bende yaradan dolayı ağzına verirken zorlanıyorum kavrayamıyo bu sebeple göğsümde süt kaldı kitle oluştu sağmakla uğraşıyorum ateş titreme yapıyo artık kafayı yicem doğum acılarımı unutturdu bana 😢
Amine8 Kutay07 galiba aynı durumu yaşıyoruz benimde öyle göğsümün ucunun yarısı yok gibi emziremediğim için dediğiniz gibi kitle oluştu şöyle bi yöntem buldum ben ona ilk başta zeytinyağıyla ovaladım ondan sonra beze ütü basıp ısıtıp göğsüme koydum. Sonra bebeğimi ters emzirme yöntemiyle emzirdim böylece baya indi göğsüm. Hatta sürekli kendi kendine akmaya başladı. Sizde deneyin inşallah şifasını görürsünüz
Mehmetemine Amine8 benimde 2.5 aylik oglum var zeytinyagi,tahinin üzerine cikan yagi ve simdide lansinoh krem kullaniyorum ve daha halen aciyor sanki hic gecmiyecekmis gibi geloorr
Amine8 Dorukhan123- dediğiniz malzemelerin hepsi var bi tek balmumu eksik onuda alim deneyim bu yöntemi
defnesmomm Amine8 doktorunuz ne dediyse tabi ki daha doğrudur 💙 ben sanırım 3-4 kez kullanmıştım, hiç yara olmadığı için bir süre sonra tamamen bıraktım zaten, sanırım 1 hafta kullandım. Belki günlerce kullanılırsa bir zararı olur, bilemiyorum.
Kutay07 Amine8 bende göğsümü ovdum sıcak sularla masajlar yaptım sıcak havlular koydum yara olduğu için ters pozisyonda emzirmek çok zor iki büklüm emziriyorum ağlamaktan çocuğu bile tutamıyorum ama 2 gündür öyle emzirmeye uğraşıyorum kitlerin gitmesi için sağıyorum ve pıhtı çıkıyo baya büyük akıntılar geliyo ateş yapıyo o kitleler akıntı içinde etrafımdakiler sütün göğsünde bozuluyor diyorlar süzüp veriyorum sağdığım sütü çok zorlanıyorum 😢 ve süt dolunca göğsüme taş gibi oluyo duramıyorum acısından bebeğim tam boşaltamıyo yaradan dolayı ememiyo sanırım hep sağmak zorunda kalıyorum göğsümü bırakıp biberona alışcak diye de korkuyorum 🤷♀️😢 gümüş kapak da aldım hamilelik süresince bile kullandım almadığım krem kalmadı kudret narı yağları vb herşeyi denedim ama yaradan kurtulamıyorum 😢
TalentedMom Amine8 lansioh dışındaki kremlerim sürüyorsan bebeğin ağzına değmemeli emmeden önce silmen lazım silmeyi de pek önermiyorlar ayva çekirdeği yapabilirsin ben çok şey denedim en son Hindistan cevizi yağı ile toparlandı bunu bebek emmeden yarım saat 1 saat önce sürmen lazım göğüslerini sürekli havalandır memeni sık çıkan sütle etrafını sil havalandır göğüs pedi kullanma o daha çok yara yapar
Amine8 TalentedMom ilk başta ılık suyla yıkıyorum ondan sonra pamukla siliyorum. Göğüs ucu koruyucusu kullanıyorum onlada nemli kalıyo acaba iyileşmezmi böyle yara