Merhabalar bende göğüs yarası çok çektim aklına gelebilecek herşeyi denedim uyguladım bıraktırmayı düşündüm her gün aglayarak veriyordum resmen 4 ay boyunca çektim sonra balmumu kantaron yağı ve zeytinyağını kaynatıp krem halinde sürdüm her emzirmemde ondan sonra da wee nin göğüs Kalkan’ının ucunu kestim öyle kullandım 2 hafta ya yavaş yavaş geçti