Amine8 Kızlar nolur yardım edin göğüs ucu yarasıyla başım derttee. Lansinoh kullandım fayda etmedi madecassol ve fito krem kullanıyorum acısını aldı ama yara hala var şimdi göğüs ucu koruyucusu aldım. Onu nasıl kullanacam bilmiyorum bazıları nemli bıraktığı için geç iyileşir diyorlar bazılarıda yaram onla hemen iyileşti diyo acaba nasıl kullanılır nolursunuz söyleyin evladımı rahat rahat emziremiyorum çok ağlıyorum acıdan 😭
Babyakd Amine8 öncelikle geçmiş olsun çok zor bilirim. Yenidoğan mı bebeğiniz? Her şeyi deneyen biri olarak en son hiç bir şey kullanmadığımda 15 günde geçti. Tabi o 15 günü yaşayana sormak lazim😶
Tahaninannesi_ Amine8 ya cok geçmiş olsun. Çok kötü bi ağrı benim tavsiyem yok tavsiye almaya geldim dogrusu. Yavruşum 11 buçuk aylık ve sadece gögüs uçlarım her zaman ilk emişte çok kötü ağrıyor bazen ağlayacak kadar. Bi iki dakikaya geciyor tabi. En etkili çôzüm ne olabilir bekleyeyim burda ben de
Semfer Amine8 her emzirme sonrası sürün iki akşamda geçiyo benın yara oldu hatta ıkıye bölündü açıldı ucu kremı kullandm sızlamasından uyuyamıyordm ama işe yarıyo şimdi eskisi gibi oldu krem nemlı burakıyor evet ama göğüs pedi taktgm için sorun olmamıştı karbonatlı suyla da temızleyın arada geçmiş olsun
SamsonsMom Amine8 Doğal zeytinyağı varsa sürün o kuruyunca da karbonatlı su yapın, bir bardak suya bir yemek kaşığı karbonat döküp karıştırın ve pamuklu meme ucunuza sürün her emmeden sonra, tabi emzirmeden yıkayım göğüs ucunuzu
Amine8 Babyakd Allah razı olsun evet yeni doğdu 2 haftalık daha. Peki bişe sorcam göğüs ucu koruyucusu sürekli takılı kalsa işe yararmı
FrenchPress avent in göğüs kalkanı ve kantaron yağı en son geçirdi biraz yakıyor ama geçiriyor emzirmeden önce silin mutlaka
Olimbera Amine8 yaraya bağlı bende sürekli kullandım gümüş kapak almıştım bir göğsümü iyileştirdi çatlaklarını flan ama bir göğsüm çok yaraydı ve iyice kötüleştirip mantara çevirdi nemli kaldığı için eğer yaranız sadece çatlak seviyesindeyse sürekli kullanın ama ileriki seviyede bir yaranız varsa krem sürüp havalandırın ve arada koruyucuları takın
Babyakd Amine8 herkes yarıyor diyor ama ben de yaramadı 🤷🏼♀️ Siz de deneyerek bulacaksınız iyi geleni muhtemelen 😔 mesela garmastan pomat en iyisi diyorlar beni hiç iyileştirmedi siz deneyebilirsiniz
Babyakd Amine8 bu arada ben de sürekli takınca tek göğsüm mantar olmuştu bırakınca geçti. Ne kullanırsanız kullanın göğsünüzü havalandırın ve sabredin 🙏🏻
Pamukprenses050 peksokomelli ben tam 4 ay çektim onu zeytinyağından başka hiç bir şey fayda etmiyo kardeşim her emzirmede zeytinyağı sür sonra üzerine küçük bi parça poşet koy kapat 5 günden sonra bişeyin kalmıyo
Kazdal İll cocugumda 3 ay cekmistim ikincide 15 gun yara oldu gumus kapak aldim 1haftada tamamen iyileşti ama bebekte pamukcuk oldugu icin tekrarladi ufak bi dongu sonunda gecti benimde denemedigim krem kalmamıştı
Amine8 Kazdal allah yardımcımız olsun bakalım benimki ne zaman geçecek bi yara tüm hayatımı etkiledi ya resmen
Amine8 Olimbera yaa öylemi tüm gün taktım koruyucuları atlet yaraya değince çok acıyodu. Çok teşekkür ederim nemlimi kurumu olması lazımdı merak ettiğim o zamn sürekli açık kalacak göğsüm
laktas Amine8 aventin silikon kalkanından kullanın uçları çok rahat ediyor. Benim de hala hassasiyet var uçlarda. İyi geldi. fazla sütü de topluyor. Krem olarak doktor garmastan pomad önerdi. İyi geldi. gümüş kalkan kullandım biraz meme uçlarım kalkana değdikçe acıdı cok. Bıraktım. Bir de temzlemesi zor geldi. Sürekli süt kalıntıları kalıyor içinde uyuz oldum. Krem olarak bi sürü şey kullandım. Cok etkililer diyemem. Zamanla geçiyor bence. Mustela lansinoh mumsy kullandım. Ehh idare eder…
Olimbera Amine8 aynen çamaşıra değmemesi daha iyi kapakların görevi de o zaten temas etmeyi önlüyor ama yara çok derinse bu sefer nemli kaldığı için iyileştirmiyor arada takıp arada tamamen dışarıda tutun eğer müsaitseniz evin içinde kapatmadan dolaşın
Amine8 Tahaninannesi_ doktor tavisyesiyle madecassol ve fito kremi yaraya sürüyürum günde iki kez acıya baya iyi geldi deneyebilirsiniz. Bu iki gündür rahatım Ama yarası hala iyileşmedi onun için ne yapacam bilmiyorum
Tahaninannesi_ Amine8 teşekkür ederim. Gecmis olsun size de. Bende yara tarzı bisey yok doğrusu sadece gögüs uçları kızarmış baya pişik olmuş gibi mesela. Kremleri de doktora danisip en yakin zamanda alcam insallah