Amine8 canım bebeğim şuan 13 günlük daha bugün biraz rahat emzirmeye başladım ama gel bu 13 günü bana sor. Lansinoh denedim başta fayda etmediğini düşündüm ama ediyor , sonra öneri üzerine madecassol denedim ama bebeğe vermeden önce yıkaman gerekiyor bide geçmedi bıraktım. 2 gece tamamen göğüslerim açık uyudum hafiflemiş hissettim :) kıyafet değince canım yanıyordu, aventn göğüs kalkanını aldım delikli olanını kullanıyorum 2 gündür geçti diyebilirim hava almasını sağlıyor havayla temas ettiği için de çabuk iyileşiyor. Bugün rahat emzirdim çok şükür . Göğüs kalkanının fiyatı 90₺. Eğer almak istemezseniz de kuzenim şeyi önerdi. Bildiğiniz buz dolabı poşeti var ya onu kes avuç içi kadar kes göğsüne koy dedi denemedim ama siz deneyin isterseniz 3 çocuk annesi vardır bi bildiği 😇