Ygzmomss kıızm boya gidiyor. Genel olarak doyuyor, çişli bezleri iyi her gün kaka yapar genelde. Ama boyu uzuyor sürekli kilo az alıyor. Geçen ay 500 gram almış boyu 4 cm uzamış. O yüzden mamaya gerek yok dedi zaten. Bakalım haftaya belli olacak. Suyu da biberonla veriyorum 3 4 kere yutkunuyor ölçüyle vermiyorum yani