Ygzmomss haftaya kontrole gidicez kilo alımı az olduğu için mamaya başlamak anlamsız tadımlara geçebiliriz ölçüme bi bakarız dediler. Eline aldığı her şeyi ağzına götürüyor bu da çok normal 2 yaşına kadar oral dönemdeler ve dişleri kaşınıyor zaten ☺️ 4 aylık olduğundan beri su veriyorum her emzirme sonrası, ebemiz tavsiye etti hava çok sıcak yetmez dedi.