Glstnt çok teşekkür ederim desteğiniz için 🙏🏻 İyi bir anne olabilmek için çabalıyorum inşallah başarılı olurum. Tüp bebek ile zor sahip oldum bebeğime ve mermer cilt denilen bir sendromla doğdu. Beklenenden zayıf doğdu, güçsüzdü. Yani bana ve sütüme çok ihtiyacı olduğunu düşündüm hissettim ama olmadı. Benim için esas üzücü olan o ama dediğim gibi her şey nasip hayırlısı böyleymiş 🤍