Ogullarinaasikanne ne güzel moral verdiniz çok teşekkür ederim ♥️ Biliyorum tabi ki her anne sütü alan bebek çok sağlıklı olacak ya da mamayla büyüyen bebek sağlıksız olacak diye bir şey yok ama toplumda bu yönde genel bir kaide var ya hani. İnsanlar hassasiyetimi bilmeden, düşünmeden anne sütü almadığı için ateşlenmesi normal demeye getiriyorlar lafı can sıkıcı olan o. Aklı başında hangi kadın istemez ki evladını kendi sütüyle beslemeyi, ona yetebilmeyi o güzel bağı daha içten kurabilmeyi. İnanın ilk 1 ay annemle beraber bebeğime bakarken öyle mutsuzdum ki, her bebeğin annesini kokusundan sesinden daha karnındayken tanımaya başladığını defalarca okuduğum halde ‘acaba annesinin ben olduğumu biliyor mu?’ Şüphesine düşüyordum içten içe. Ah çaresizlik çok zor, Allah her anneye bebeğine yetecek kadar süt versin inşallah 🤲🏻